mandag 25. april 2011

Vel overstått påske.


Da var påskeferien over for i år. 
Hagen har heldigvis ikke hatt ferie, så endelig kan jeg nyte synet av noen av påskeliljene mine. 
Var temmelig dårlig lys og en del vind da jeg var ute med kameraet i kveld, 
så det får bli med disse fire nå i dag. 




Håper alle har hatt en fin påskeferie enten de har kost seg i hagen, på sjøen eller på fjellet. Vi har hatt by-påske i Bergen i år. Må jo hjem en tur og sjekke om mor har fått noe nytt og spennende i bedene av og til... ;o)

3 kommentarer:

  1. Så kjekt - då har de kost dykk i Bergen. Så flotte påskeliljer du har! Nydelege. Eg trur eg skal plante nokon laukar på hytta til hausten - det var så flott å sjå naboane sine påskeliljer. Heime har eg framleis berre den eine.... Kos deg vidare i hagen :)

    SvarSlett
  2. Heisan Marit . Leita litt etter navn på lys gul Rhododendron i dag. Finn berre Rhododendron Curlew-Alperose, som eg trur er den andre lys gule eg har. Du finn bilete av den på plantebloggen min, link under beskrivelse av hagen, til venstre på min blogg. Synest det er kjekt når nokon spør etter !! Trur eg skal herma etter deg i dag og leggja ut mine påskeliljer av forskjellig slag. Fine bilder synest eg. Ha det godt.

    SvarSlett
  3. Skjønne påskeliljer :-) Her i hagen har det formelig eksplodert i påsken; plutselig er det helt grønt. Når det gjelder sneglene i innlegget under så har jeg bare knertet en...blir nok snart fler.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid! :o)