torsdag 16. juli 2009

Og mere roser!

Har fått Rosekatalogen fra Rosen Tantau nå. Er vanvittig masse flott der! Må ta meg en grundig kikk på Plantasjen og se om de har flere av dem der! Fant årets favoritt, `Nostalgie`(Tantau)der i forrige uke. Hvem vet hvilke andre godbiter som gjemmer seg i rotet på salgsbordene der.... ;o)
Noen som har prøvd å bestille direkte fra Tantau som privatperson? Tysken min er ikke god nok til at jeg forstår helt hva som står i katalogen ang salg til utlandet etc.
M.

2 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Har ingen roser i hagen min ennå men når eg ser alle flotte rosebilder på bloggene savner jeg det. Må nok på Planasjen, jeg og :-)

    SvarSlett
  2. Hei AnneKa!
    Roser må man ha! Masse roser! Kan aldri bli for mange roser! :o) Har en laaang liste med "MÅ HA DEN!!!"-roser i år. Har endelig innsett at de rosene jeg har ikke lukter noe særlig egentlig, så nå skal det lages Dufthage! Kan ta noen år å få den slik jeg vil, men det er jo prosessen som er halve moroa med hage! Ha en finfin dag! M.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid! :o)