onsdag 27. januar 2010

Hage, nå også på Facebook.

Endelig fant jeg noe fornuftig å bruke Facebook til! Jeg snublet over en link til en svensk gruppe for folk med Hageblogg. Jeg fant den her: http://twinshage.blogspot.com/ Masse flotte bilder!
Jeg er ikke av dem som oppdaterer hele verden om absolutt alt jeg foretar meg i løpet av dagen, det er ikke så ofte jeg føler at jeg har gjort noe som er verdt å nevne på FB, de større tingene havner jo her på bloggen uansett. Så da var det veldig kjekt å finne litt hage på FB! Kanskje jeg blir litt flinkere til å bruke det nå da? ;o)
Jeg tror det er her du finner denne gruppen:
 ----link kommer straks--- (Må bare finne den igjen...;o)
...Næh, det ble visst for komplisert... Hehe;o) Bare gå inn på Twins hage og finn innlegget om Deilige sommerminner-liljer, så finner du linken der! Tror det går bra? Hvis ikke så skrik ut! :-O

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid! :o)