fredag 29. juni 2012

Spørsmål: MÅ alle hagebenker være grønne eller hvite?


Svar: Næh, tydeligvis ikke.


I fint selskap med en kurv stappfull av Tvillingblomst - Diascia.

Så sånn går det når fruen får en fiks idé og faktisk klarer å gjennomføre det! Helt selv! Til og med samme år som ideén dukket opp... ;o)
Hvorfor akkurat turkis? Jeg liker turkis! Derfor! Liker du det ikke? Tsja, da kan du jo gå og sette deg et annet sted... Hihi ;o)



Naturens eget fyrverkeri. Herlig utsikt fra terrassen i går kveld.

3 kommentarer:

  1. Ååååååå, vanvittig lekkert!!!!!!!! Tror det er den fineste benken jeg noen gang har sett!
    God helg!

    SvarSlett
  2. Den var bare skjønn! Og så fint med blomstene ved siden av:) Nydelig header du har. God helg til deg. Klem Ellen.

    SvarSlett
  3. Hei på deg! :)

    For en nydelig hagebenk!! Jeg har en lignende benk som jeg har store planer om å male turkis. Jeg vet dette er et gammelt innlegg, men hadde satt stoooor pris på om du kunne ha sendt meg fargekoden til benken dersom du har den?

    Stor klem fra Lite hi (kan kontaktes på bloggen eller litehiblogg@gmail.com).

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid! :o)