tirsdag 27. august 2013

Blomsterkjole med hekleblonder - et samarbeidsprosjekt.

Ferdig! 


 En kollega av meg er flink til å hekle. Jeg er IKKE flink til å hekle, men jeg kan sy. Så da hun foreslo at vi skulle samarbeide om denne vakre kreasjonen her så sa jeg selvsagt ja med en gang. Det jeg ikke helt hadde tatt med i beregningen var sommerferien... Så prosjektet ble pittelitt forsinket liksom. Ca nesten 2 måneder sånn omtrent... Men nå endelig! Den er ferdig! Mens det enda er plussgrader og snev av sommersol ute faktisk!


 Litt dårlig lys (seint på kvelden og null dagslys), og litt dårlig fotograf (seint på kvelden, litt trøtt), men kjolen er lys sommerlig grønn med roser i mørke og lyse rosanyanser. Hekledelen er i en veldig fin kremhvit farge som passer perfekt til blomsterstoffet.





 Baksiden er lukket med lekker silkebåndsnøring. Men oi! Er det flere enn meg som ser noe feil her?
Se en gang til, litt nærmere....

Jepp! Har klart å sy fast enden på sløyfebåndet! Supert! Da går vi inn igjen på syrommet litt da....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid! :o)