onsdag 2. mars 2011

Fremdeles vinter.

Våren lar vente på seg, så da får jeg leke Hobbyblogg en stund til da. :o) Noe skal man jo finne på mens man venter, og denne gangen er det symaskina som har fått kjørt seg litt.



Litt dinglebomser og blonder i kantene...



Når man egentlig ikke kan sy på ordentlig og heller ikke har vett og tålmodighet til å bruke skikkelige mønstere og mål, da er det veldig greit å ha en 5-åring som eeelsker kjoler og tunikaer uansett. Derfor ble det plutselig tre fleecetunikaer, noen sommerkjoler, og to par heller tvilsome pysjbukser.
Jeg bruker ungene sine skikkelige klær og tegner av et slags omtrenlig mønster etter dem, og så tager man det litt på frihånd derefter. De aller fleste sømmer kan jo sprettes opp igjen, om man nå skulle slumpe til å sy buksen med halvparen av sømmene med vrangen ut eller noe sånn... ;o)

Var litt usiker på om det var noe å vise frem i det hele tatt dette her, men sjitt au! Så kan andre føle seg så mye flinkere når de ser hvor ille det kan være... Hehe;o)
Jeg har det så gøy når jeg syr at jeg egentlig ikke bryr meg så veldig om hvor fiiint resultatet blir, bare det blir noe som kan brukes.

Så får vi håpe hagesesongen kommer i gang snart, før jeg finner på enda mer ugang på inne-hobby-fronten...

2 kommentarer:

  1. Så bra! Eg synest kjolene dine er flotte!! Du skal vere stolt av desse. Også at skravleguri vert flott med dei på. Stå på, og gjerne sy meir. Eg er ein stor fan av fort og gale filosofien din. Eg har same mål.....og synest eg lykkest godt.

    SvarSlett
  2. Synest du har vore veldig flink eg. Ser så flott ut at !! Stå på !!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid! :o)